Pár nappal ezelőtt a régi Havanna lakótelepi Plus közért előtt sétáltam el ahol a következő számomra is elgondolkodtató jelenségre lettem figyelmes. Az egyik ott parkoló hivatalos Városőr autó hátsó ablakán a következő szöveget olvastam: Nyomd neki már várják a vesédet.

Az eset engem nagyon elgondolkodtatott. Nem áll szándékomban téves következtetés levonni a jelenség alapján de egy normális gondolkodó ember, mint amilyen én is vagyok előbb utóbb arra a következtetésre jut ha jóindulatúan közelíti meg a látottakat, hogy a Városőrség bizonyos munkatársai nagyon otromba tréfát valósítanak meg. Ha pedig nem jóindulatúan akkor nem kizárt, hogy arra gondolnak majd az emberek, hogy maguk a városőrség tagjai között is vannak olyan bűnöző elemek akik más ember halálában érdekeltek, mivel valaki valahol várja az elhunytak veséit.

Én azt gondolom, hogy az a ember nem lehet teljesen normális aki ilyen autóval teljesít szolgálatot, mert ez a felírat nem az ember biztonságérzetét növeli, hanem éppen ellenkezőleg még baj esetén se fogja a városőrök segítségét kérni, mert a felirat elriasztja az embereket.

Nagyon remélem, hogy az ilyen felíratok el fognak tűnni a városőrség hivatalos autóiról és kellő fegyelmet megvalósítva megtalálják a felelősöket akik előidézték ezt a jelenséget.

Kellő fegyelem hiányában a városőrség úgy látszik nem képes eredeti céljának megfelelni, mivel képtelen az emberek biztonságérzetét megvalósítani ennek következtében az emberek félelemérzetét növelik.

Szerző: amihavannank  2010.08.26. 01:24 komment

süti beállítások módosítása